Krokodel in de media


Functie

Media

Jaar

2016

Klant

Krokodel

In de media 
Sinds de introductie van de Krokodel – een concept van Helmgras Media – hebben we veelvuldig de media aandacht gehad. De combinatie van Neerlands meest populaire producten, de kroket en de frikandel, zorgt er voor dat Nederland warm loopt de frikandelkroket, uitgebracht bij Beckers. Vooral de lancering was een gouden start waarbij de introductie van Helmgras Media van ’s ochtends bij Goedemorgen Nederland tot ’s avonds bij RTL Late Night voorbij kwam. Een bizarre dag toen opeens heel Nederland het had over de nieuwe Hollandse snack, gemaakt door chefkok Guillaume de Beer. Maar ook bij de introductie in België wisten we een succesvolle video te maken met twee bekende Belgen die de Krodel (zoals de snack in België heet) gingen proeven.

Omdat we alle mediaberichten al verzameld hebben op de pagina van zusterbedrijf Mannenbroeders kan je daar alles terugkijken.
Klik op de foto om naar de pagina te gaan. 

Krokodel
In 2016 lanceerden Mannenbroeders de Krokodel: een frikandelkroket. Een kroket gevuld met frikandelragout. De reden? Ze zochten een nieuw product, iets met een frikandel, om zo hun evenement De Frikandel Disco te promoten. En zo ontstond, ergens op een rustige ochtend in Brabant, het idee voor een combinatie van Neerlands meest populaire snacks. Nadat het bericht de wereld in was gestuurd was de media dolenthousiast en kwam de Krokodel overal voorbij. Van RTL tot Omroep Brabant en van BredaVandaag.nl tot de Telegraaf. Kijk en lees hier alles terug.
Wil je het hele verhaal van de Krokodel nog eens nalezen? Klik hier.

De Krokodel Horecavastand (ontworpen door reclamebureau Boven N.A.P.)

Sluiten