Paul Moers


Functie

Insstructiefilm

Jaar

2013

Klant

Paul Moers

Paul Moers: Dienstbaar zijn is het nieuwe goud
In zijn boek Dienstbaar zijn is het nieuwe goud gaat Paul Moers in op klantgerichtheid als bedrijfsstrategie. Veel bedrijven hebben namelijk geen idee hoe ze dit in de praktijk moeten uitvoeren. Maar als je in dienstbaarheid kan denken kan je als bedrijf grote sprongen maken. De klant verlangt immers optimale dienstverlening. Tegenwoordig nemen ze met minder geen genoegen meer. In het boek komt hij met concrete voorbeelden. In deze vier filmpjes komt hij met praktijkvoorbeelden om zijn verhaal te ondersteunen. Aan de hand van cases als ANWB, Avera Achmeo en Ikea legt hij verbanden met de theorie uit zijn boek. Geen flitsende films, maar informatief en doelgericht. Precies wat de doelgroep horen wil.

Tekst & idee: Paul Moers
Opname locatie: rondom Alkmaar
Camera: Freek Haverman
Montage: Freek Haverman

Paul Moers komt met regelmaat voorbij op tv, radio of in de krant. Als Nederlands meest gevraagd marketing deskundige geeft hij vaak zijn commentaar over merken die het nieuws halen vanwege een gekozen strategie. Zo was hij onlangs nog in gesprek met Paul van Liempt over het mislukken van Hudson Bay en waarom de Bijenkorf het goed doet. Ook begeleid hij bedrijven als Makro, Jumbo en Lotto met hun merkrichting en strategie. Hij weet als geen ander hoe bedrijven en hun mensen te stimuleren naar een optimale groei. Meer informatie over Paul Moers vind je op zijn eigen website. 

Sluiten